Home | Register | Log in
Thursday
2024-03-28
11:46 PM
Welcome Viesis | RSS
[Jaunākās Ziņas · Lietotaji · Foruma noteikumi · Meklet · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forums » Interesanti » Speles » Hellgate:London
Hellgate:London
Mincene Datums: Thursday, 2007-11-15, 6:18 PM | Zinojums # 1
Admin
Grupa: Administrators
Posti: 268
Respekts: 8
Status: Offline
Koferos ir sabāztas zobu birstes, labākais uzvalks, divi pāri apakšbikšu un divroku zobens. Kā noprotat kompartijas uzdevumā esmu devies viņpus tumšajam portālam – uz Elles dziļākajiem nostūriem dauzīt dēmonus, palīdzēt gaismai uzvarēt tumsu un... garlaikoties gandrīz līdz absolūtam pulsa zudumam.

Cilvēkiem, kas savulaik ir taisījuši "Diablo" taisīt kaut ko citu ir ļoti, ļoti grūti. Nebūdami ne filozofijas doktori, ne mākslinieki-autodidakti, nemaz nerunājot par jebkādām citām talanta pazīmēm, šie puiši uzskata dūri sejā par labāko pretargumentu uz jebkuru jautājumu, viņu dzīslās rit tīra motoreļļa, kas darbina miniatūru izmēru domāšanas aparātu, kurš savieno muguras smadzenes ar galvaskausu ielaušanai paredzētajām ekstremitātēm, tas ir, rokām un kājām. Pirmās vajadzīgas, lai turētu vairogu un zobenu. Pēdējās – lai ātri notītos, kad pie apvāršņa parādās kavalērija.

"Hellgate: London" ir garlaicīgs, vienveidīgs un neiedvesmots hack’n’slash cilvēkiem, ar divciparu IQ un trīsciparu summu vērtām videokartēm. Tehnoloģiski gana advancēts, idejiski vecs kā pasaule (vai vismaz kā pirmais "Diablo"), un tikpat izklaidējošs, cik trīs, viens virs otra slikti ķieģeli jūsu istabas stūrī, vai skatīšanās uz to kā žūst krāsa. Kā jau jūs spējat noprast, šī nebūs slavinošākā recenzija pasaulē. Gluži otrādi – tas būs žults pilns amerikāņu kalniņu brauciens uz Elles dzīlēm un atpakaļ. Nostipriniet bikšturus, iešņauciet šņuku malto piparu un apbruņojieties ar pacietību.

London Calling

Kā tas nereti gadās, spēles lielākā inovācija, kuru paši autori uzskata par tikpat nozīmīgu zinātnisko sasniegumu kā zāles pret HIV vai nekad neiztukšojamu alus pudeli, ir tās grafiskais noformējums. Jo būtībā par "Hellgate" visu ir iespējams pastāstīt viena teikuma ietvaros. Sava viedokļa pareizības pierādīšanai, lūk, cienītās un godātie, ir šis teikums: "Hellgate: London" ir uz monstru slaktēšanu neaprakstāmos apmēros tendēts trešās vai pirmās personas pseido-RPG, kas paņem "Diablo", uzlabo tā grafiku un atsvaidzina ar ironisku sociālo satīru par mūsdienu Angliju. Ja jūs ar datorspēlēm esat nelabojami sasirdzis vismaz pēdējos septiņus gadus, tad šis koncepts dižus komentārus neizsauc.

Galvenā problēma šajā koncepcijā ir tā, ka, neskatoties uz kauju skatuves maiņu, stils, kādā mēs spēlējam, ir palicis tas pats. Lai kā arī neintriģētu spēles settings, jo, atzīšos, Londona ir viena no manām iemīļotākajām pasaules pilsētām un liesmojošu to redzēt ir ne mazāk patīkami kā tādu, kāda tā ir tagad, tas nespēj pilnībā sevi izmantot spēles koncepcijas ietvaros. Jā, pikseļu kaudzītes vietā tagad pa ekrānu braši lavierē trīsdimensiju templiešu bruņinieki, kuru vienīgā motivācija ir iznīcināt Londonas Īstendu, Vestendu, un jebkuru citu rajonu apsēdušos Elles izdzimteņus (vērīgākie no jums bez šaubām ievēroja, ka es tik tikko pamanījos aprakstīt visu spēles sižetu viena teikuma ietvaros – gluži kā gimpleja uzbūvi pāris rindkopas augstāk), taču tas nenozīmē, ka spēles process ir padarīts par tādu post-apokaliptisko mordoboju, kādu mums prezentēja agrīnie demonstrācijas video. Un žēl, jo tieši ar to lielākā daļa pašpasludināto lomu spēļu ekspertu grasījās kompensēt spēles radniecību ar paši zināt ko.

Jā, galveno varoņu rokās zobenu vietā tagad ir iegūluši šaujamieroči, jā, izometrija ir ziedota par labu jaukam pirmās personas skatam un neveiklam, absolūti bezjēdzīgam trešās personas skatam. Tomēr neceriet, ka kaut kas būs atkarīgs no jūsu refleksiem vai dabas dotā talanta sekundes simtdaļās veikt piecus hedšotus. Šeit par kaskadieru trikiem godalgas nedod, visu aprēķina vienkārša, nekomplicēta RPG sistēma un, kas ir svarīgi, tā tam būtu jābūt, jo šis galu galā pēc degunu mākoņos spītīgi bakstošo autoru domām ir nākamais role-playing etalons.

Tātad, kas notiek: jūs, paņēmuši rokās tik tikko nopirkto nano-zobenu vai uguns metēju, dodaties pilsētas ielās ar mērķi aizdzīt Sātana pakalpiņus atpakaļ uz Elli. Cēlā misijas apziņa, plus, sajūta, ka tūlīt, tūlīt tiks griezti un ķidāti cilvēces ienaidnieki, silda jūsu sirdi un padara roku drošu. Jūs izlienat no drūmajiem metro tuneļiem, uzsmaidāt pelēkajām debesīm un random ģeneratora uzģenerētajai Londonas ieliņai. Jūs redzat monstru ordas, kas, pamatojoties uz mākslīgā intelekta kodu, kurš sastāv no divām rindiņām, proti, "ej pretim spēlētājam" un "ļauj viņam tevi nosist", lēnīgi šļūc uz jūsu pusi. Sekundi vēlāk jūs, nemitīgi spaidot savas peles kreiso taustiņu, esat nokautējuši trīs viļņus monstru, savācat visu, kas viņiem ir pie dvēseles, nositat bosu, paņemta kvestam nepieciešamo objektu un dodaties atpakaļ uz drēgnajiem tuneļiem lai pārmītu kārtējo piecrindīti ar bezpersoniskiem NPC.

Lieta tāda, ka "Diablo" gadījumā šī formula strādāja tā vienkāršā iemesla dēļ, ka Blizzard kantoris meistarīgi prata piespēlēt jums īstajā laikā un vietā īstās šmotkas, ieročus, prasmes un pat savdabīgi interesantus sižeta līnijas pagriezienus. No kompānijas aizgājušie līdzstrādnieki, kuru rokas ir radījušas šo gaļīgo odu Viņas Majestātei, to nespēj, kas, ja runājam atklāti, liek aizdomāties par to vai viņi "aizgāja" no Blizzard, kā to ziņoja preses relīze, vai arī viņiem mīļi tika palūgts rītdien uz darbu vairs nenākt.

The Guns of Brixton

Tomēr, ja arī jūs esat seni gaļas ķidāšanas mākslas sekotāji un abi Blizzard veikumi šajā nozarē bērnības dienās jums ir aizstājuši visu laiku darbā esošos vecākus, kā rezultātā mana nespēja pieņemt "Diablo" spēles procesu ieslodzītu geimplejā, kas tā vien tiecas būs stilīgi kičīgs action, taču ir iesprostots pseido-RPG rāmjos, ir kāds elements, kas padara tās stundas, ko jūs pavadīsiet "Hellgate: London"... err... Londonā par attaisnojamām. Un tas ir pats spēles settings.

Lai gan izstrādātāji ir pārliecināti amerikāņi no matu galiem līdz papēžiem, kas The Clash vietā par panka ikonām uzskata The Stooges, tas neliedz viņiem apzināties Albionas āres apdzīvojošās sabiedrības trūkumus un dīvainības. Protams, viņi pieļauj rupjas kļūdas, uzskatot, ka Londonā ik pēc desmit metriem ir atrodama sarkana telefona būdiņa, taču to varam piedot, kad redzam spēles sižetiskajā līnijā ietverto ziņojumu nākamajām paaudzēm.

Londona – tā ir konservatīvisma meka. Klasiski džentlmeņi, kas šuj uzvalkus Savile Row, dendiji, kas kompensē britānisko aukstumu ar "Ginesa" lakšanu pabos, karaļnams, kurš mūsdienās kalpo par savdabību "dzīvo muzeju" monarhijas idejai kā tādai. Dēmoni – tas ir viss jaunais, rietumu popkultūras sērga, austrumu nīstais liberālisms praktiski visās dzīves sfērās. Spēles izstrādātāji uzskata, ka vidējam aritmētiskajam anglim absolūts trieciens pa vērtību skalu bija Tonija Blēra nākšana pie varas. Sātana izdzimteņi? Tie ir tikai ziediņi.

Tādēļ nebrīnīties par spēles skopajos monologos (jā, tieši tā, galvenais varonis nebilst ne teikuma) palaikam pavīd satriecoši komiskas references uz dažnedažādiem britu kultūras fenomeniem. Kāds žēlojas par monstru iznīcinātajiem uzvalkiem, cits priecājas, ka no Londonas panorāmas ir aizvākts Bigbens un panorāmas rats, kāda skolotāja visā vaino amerikāņu imperiālistus. Īsāk sakot, gudram meklētājam, spēle spēj piedāvāta vismaz idejisku baudījumu. Recenzentam, kas nožēlo katru uz spēli patērēto minūti, tas ir jo sevišķi labs mierinājums.

Train In Vain

Spēles autori izvēlējās nepareizo ceļu. Ar tik brīnišķīgu notikumu placdarmu, ar potenciālo, ko sevī slēpj britu lepnumu apsēduši monstri un bariņš brīvības idejai lojālu templiešu viņiem vajadzēja veidot pirmās personas šūteri, kas varbūt aizlienētu lomu elementus no kolēģiem a la "No One Lives Forever 2", taču nekādā gadījumā necenstos emulēt Diablo. Bet diemžēl neizsapņotais RPG etalona sapnis bijušajiem Blizzard līdzstrādniekiem ir licis izveidot spēli, kura brīžiem pati nezina, ko vēlas pateikt. Rezultāts? "Hellgate" spēlēšana ir gluži kā masturbēšana pie porno filmas, kurā tu pats piedalies. Paredzama, garlaicīga un brīžiem akūtu riebumu uzdzenoša.

 
Forums » Interesanti » Speles » Hellgate:London
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright Yugibum © 2024
Hosted by uCoz